Godmorgon

Ja här är klockan visslingen halv tolv. Men med en tidsskillnaden på sex timmar gissar jag på att dom flesta börjar göra sig klar för jobb nu. 

Igår var vi på stranden hela dagen. Satt faktist i skuggan till efter två nån gång för de va så hett. 35 grader I SKUGGAN! Till å med thaiarma flämtar i solen.. Hittar ett fantastiskt litet ställe efter stranden med massage, stolar, fri tillgång till cola, öl, vatten u name it - som givetvis betalas när man går. Dom pratar svenska å är super trevliga. Blev liggandes där till halv sex innan vi tog oss hemåt men fastnade i en strandbar. Väl hemma blev de ett snabbt ombyte och ut på middag.

Kvällens underhållning stod en liten bar för med livemusik och eldshow. Mäktigt å jag applåderade nog mest av alla. 



Sen hamnade vi på Chang bar. Innestället här typ. Där dansade vi å röjde till klockan tre. Faktist första kvällen vi är ute så sent hehe. 

Vaknade åtta imorse. Min plan igår var att gå å gymma men lite småbakis å denna värme satte stopp. Tog med mig Femtio nyanser av mörker och gick ut i solen å satte mig å läste å här sitter jag än. Bränt låren å svettas som en gris men börjar äntligen få livstecken från min älskade karl där inne så straxt blir de lunch å ett dopp i havet. Hårt liv.

Och lite chockad över statistiken! Kikade min gamla blogg å insåg att de är mellan 40-60 som dagligen in fast de skrivits typ tre inlägg på två år. Men statisten på denna blogg sköt i taket rejält på en gång! Jisses welcome back. 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emma Magnusson

You only live once! YOLO

RSS 2.0