Så där ja

Nu ska vi bara packa å invänta taxin om en timme. Lite sista minuten shopping oxå för å bränna alla cashen vi har löst.

Haft två fantastiska veckor här. Lugna och sköna. Rehab för själen. Fått en aha upplevelse i mitt annars så stressiga, inrutade liv dom leva efter schema i minsta detalj. Dags för en förändring. 

Rekommenderar Ao Nang för dom som inte åker för å festa. Självklart finns de ju party här med, men överlag är stället mer lugnt. Vi har både ätit och druckit gott, men faktist bara vart ut å festat lite en ända kväll. Vi har bara gjort det vi känt för och tillåtit oss både sovmorgonar och tidiga kvällar. 

Nu längtar jag till mina grabbar. Som i princip är det ända jag saknar.. Ska bli så mysigt å få kramas med dom igen!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emma Magnusson

You only live once! YOLO

RSS 2.0